Levering
Klantenservice
Hoe wordt mijn aankoop verstuurd?
Kaviaar is een zeer vers product. Wij versturen je bestelling daarom altijd in een speciale, gekoelde isomo doos met ice packs. Zo blijft de kaviaar tot 48 uur koel tijdens het transport en geniet je steeds van de beste kwaliteit.
Hoe werkt de levering?
Tijdens het bestellen kan je kiezen wanneer je bestelling geleverd moet worden. De levering kan telkens op dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag. Dit steeds tussen 9u en 18u.
Onze kaviaar is met de meeste zorg bereid, daarom is het belangrijk dat je thuis bent op het moment dat je hebt opgegeven.
Waar kan ik laten leveren?
Wij leveren in België, Nederland en Luxemburg.
Kan ik een bestelling laten leveren op een ander adres dan het mijn?
Ja, tijdens het bestellen geef je het leveradres in waar je bestelling geleverd moet worden. Wil je de factuur laten opsturen naar een ander adres? Dan vink je onderaan ‘Factuuradres is hetzelfde als bovenstaand leveringsadres’ uit. Vervolgens kan je de adresgegevens ingeven.
Hoeveel kost het leveren van mijn bestelling?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het aankoopbedrag van je bestelling en waar je bestelling geleverd moet worden.
- Voor leveringen in België betaal je €15,95 verzendkosten (incl. btw).
- Voor leveringen in Nederland en Luxemburg betaal je €15,95 verzendkosten (incl. btw).
- Is je bestelling meer dan €250? Dan wordt je bestelling gratis verzonden.
Wanneer zal ik mijn bestelling ontvangen?
Wij leveren op het moment dat je hebt opgegeven tijdens het bestellen. Dit kan je terugvinden onder Mijn bestellingen in Mijn account en op je factuur.
Voor het leveren van je bestelling werken we samen met FedEx en DHL. Bestellingen vanuit België leveren we op de gewenste leveringsdatum vóór 14 uur. Bestellingen vanuit Nederland, Luxemburg, Duitsland of Frankrijk leveren we op de gewenste leveringsdatum vóór 18 uur.
Tip: zorg ervoor dat je aanwezig bent wanneer de koerier je bestelling levert.
Wat als ik niet thuis ben op de dag van de levering?
Onze kaviaar is met de meeste zorg bereid. Daarom is het belangrijk dat je thuis bent op het moment dat je hebt opgegeven. Het kan jammer genoeg voorvallen dat je jouw bestelling niet kan ontvangen.
Kan ik het leveringsadres van mijn bestelling wijzigen?
Stuur een mail naar info@royalbelgiancaviar.be of bel naar +32 (0)14 47 27 10 en vermeld je referentienummer. Het referentienummer vind je in de bevestigingsmail en onder Mijn bestellingen in Mijn account. We bekijken graag met je wat er mogelijk is.
Wat als ik een verkeerde of onvolledige bestelling heb ontvangen?
Stuur een mail naar info@royalbelgiancaviar.be of bel naar +32 (0)14 47 27 10 en vermeld uw referentienummer. Het referentienummer vind je in de bevestigingsmail en onder Mijn bestellingen in Mijn account. We bekijken graag met je wat er mogelijk is.
Wat als ik mijn bestelling beschadigd heb ontvangen?
Neem dan contact met ons op. Stuur een mail naar info@royalbelgiancaviar.be of bel naar +32 (0)14 47 27 10 en vermeld je referentienummer. Het referentienummer vind je in de bevestigingsmail en onder Mijn bestellingen in Mijn account. We bekijken graag met je wat er mogelijk is.