Betaling
Klantenservice
Kan ik veilig betalen?
Ja, je betaalt steeds via een beveiligde website. Zie je het slotje bovenaan in je browser? Dat wil zeggen dat je transactiegegevens veilig worden verstuurd.
Hoe kan ik betalen?
Je kan betalen met Bancontact of met kredietkaart. Hier heb je de keuze om te betalen met VISA, Mastercard of American Express.
Wat als ik dubbel heb betaald?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een mail naar info@royalbelgiancaviar.be of bel naar +32 (0)14 47 27 10 en vermeld je referentienummer. Het referentienummer vind je in de bevestigingsmail en onder Mijn bestellingen in Mijn account. We betalen het bedrag zo snel mogelijk terug.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
Is je geld afgeschreven? Wacht dan een uurtje en kijk je spam-box even na. Heb je nog geen orderbevestiging ontvangen na een uur? Stuur een mail naar info@royalbelgiancaviar.be of bel naar +32 (0)14 47 27 10 en vermeld je referentienummer. Het referentienummer vind je in de bevestigingsmail en onder Mijn bestellingen in Mijn account.
Is je geld niet afgeschreven? Dan is je betaling niet gelukt en kan je opnieuw bestellen.